معیارهای محتوای خوب

۶ بازديد

همونطور که گفتیم، شما برای اینکه بتونین کسب و کار و وبسایت اینترنتی خودتون رو گسترش بدین، باید از محتواهای با کیفیت استفاده کنین تا رضایت کاربران رو کسب کنه و گوگل نیز بر اساس میزان رضایت کاربران به سایت شما رتبه بده. بنابراین، باید با برخی از معیارها اشنا بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش به بررسی معیارهای محتوای خوب برای کاربر و موتورهای جستجو بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• کیفیت بالای محتوا

یکی از ویژگی های محتوای خوب برای کاربر و موتورهای جستجو، کیفیت بالای محتوا هست. محتوای با کیفیت محتوایی هست که بتونه بخ خوبی مفاهیم مورد نیاز رو پوشش بده و جزئیات رو در بر بگیره. همچنین مستند به منابع معتبر باشه و اعتماد مخاطب رو در مورد درستی اطلاعات جلب کنه. از موارد مهم درگیر رعایت قواعد سئو در اون هست. محتوای خوب نباید غلط املایی، انشایی و نگارشی داشته باشه و حداقل یبار ویراستاری و بازبینی اون ضروری هست. داشتن تصاویر با کیفیت و مرتب نیز کیفیت محتوای شما رو بالا می بره و شما رو از رقیب ها متمایز می کنه.

• داشتن هدف در محتوا

یکی دیگه از ویژگی های محتوای خوب برای کاربر و موتورهای جستجو، داشتن هدف در محتوا هست. محتوای خوب یه محتوای هدفمند هست. به عبارت دیگه، محتوای شما مخاطب به خصوصی داره و برای همه افراد نوشته نشده. یه محتوای هدفمند بر اساس تحقیق کلمات کلیدی و هدف جستجوی کاربران و مخاطبان مخصوصی تولید شده. خدمات و کالای شما مناسب گروه خاصی از مخاطبان هست. بنابراین، محتوای تولید شده باید بتونه نیاز این گروه از افراد رو به خوبی پوشش بده و مشکلات اون ها رو برطرف کنه.

• اثر نهایی مفید محتوا

یکی دیگه از ویژگی های محتوای خوب برای کاربر و موتورهای جستجو، اثر نهایی مفید محتوا هست. بهتره بدونین محتوایی که تولید می کنین، باید اثربخشی لازم رو داشته باشه. این محتوا باید در زمان مناسب منتشر بشه و به راحتی در دسترس کاربران و موتور جستجو قرار بگیره. به رسانه ای که در اون محتوا رو منتشر می کنین، توجه داشته باشین و محتوا رو در رسانه مناسب خودش منتشر کنین. لحن شما تاثیر زیادی بر روی مخاطب داره و باید با توجه به گروه خاص مخاطبی که دارین، لحن خودتون رو تنظیم کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.